Dobrodošli na Grupnipopust Pojmovnik! U nastavku pročitajte više o temi koja vas zanima. Preporučamo da svakako posjetite Grupnipopust naslovnu stranicu i provjerite koju zanimljivu ponudu smo vam danas pripremili. Uživajte u najboljim popustima u gradu i razmazite se, to je uvijek u modi!

Bauhaus Katalog - Popusti, akcije i snižanja u Katalogu tvrtke Bauhaus

11. svibanj 2011 08:41

Bauhaus Katalog proizvoda pronađite ovdje: Bauhaus Katalog

Originalna marka: Pionirski duh uspijeva

Samo oni koji riskiraju mogu uspješno oblikovati budućnost. BAUHAUS-u je to oduvijek bilo poznato. Stoga su jedne od glavnih vrijednosti naše tvrtke spremnost na rizik i pionirski duh. Jer mi smo bili ti koji su prije više od 40 godina u Njemačku donijeli novi koncept. Tko je tada bio u potrazi za alatom ili građevinskim materijalom morao je obilaziti specijalne prodavaonice. BAUHAUS je svojim neobičnim konceptom omogućio ugodnu kupovinu na jednom mjestu. Taj se pionirski duh proširio cijelom Europom i u međuvremenu pronašao mnoge sljedbenike. BAUHAUS kao «originalna marka» još uvijek pripada najboljima u Europi.

BAUHAUS u Hrvatskoj

Ono što je započeto u Mannheimu, u Njemačkoj, nastavilo se u međuvremenu na oko 190 mjesta diljem Europe pa tako i u Hrvatskoj. BAUHAUS u Zagrebu djeluje od 14. 12. 2000. te slovi za originalnu i vodeću tvrtku u "do it yourself" trgovini. Glavne odlike našeg poslovanja su optimalna kvaliteta, atraktivne cijene i primjerena usluga. U glavnom gradu trenutno posluju dvije poslovnice, na Žitnjaku i Jankomiru. U obje poslovnice, na 15 odjela Vam nudimo oko 90 000 proizvoda visoke kvalitete. Svi djelatnici dolaze s područja grada Zagreba i okolice. Na temelju iskustava u ovoj lijepoj zemlji, te zahvaljujući pozitivnoj suradnji s vlastima i samom prijateljskom stavu zaposlenika, odlučili smo se za otvaranje daljnjih lokacija.
26.11.2009. otvoren je novi prodajni centar na Kukuljanovu, u blizini Rijeke (površine 18.000 m2), koji trenutno zapošljava 104 djelatnika, čime se broj djelatnika svih Bauhaus centara povećao na 350.  

Trenutno su u tijeku pregovori za otvaranje novog poslovnog centra u Splitu.

Certifikati i priznanja

Tvrtka Bauhaus je na europskoj razini dobitnik nekoliko certifikata i priznanja za uspješan rad i visoku kvalitetu pružanja usluge, primjerice certifikat  „Händler des Jahres“ (Trgovac godine)  za osvojeno prvo mjesto u kategoriji Stručni građevinski prodajni centar za 2010. godinu, koju dodjeljuju njemački kupci.


Od prosinca 2010. godine Bauhaus se može podičiti i dvijema domaćim priznanjima:


1. Superbrands Croatia 2010 uvrstio je Bauhaus među vodeće tržišne marke u Hrvatskoj za godinu 2010. Proces glasanja organiziran je i nagledan od strane organizacije Superbrandsa. Stručno vijeće čini  65 članova, priznatih poslovnih i marketinških stručnjaka iz hrvatskih medija, agencija, domaćih i stranih korporacija, sveučilišta te stručnih organizacija. Glasovi stručnog vijeća upotpunjeni su ove godine i glasovima više od 23.000 potrošača. 
2. Prema Best Buy Award - DEEPMA istraživanju (pri Centru za istraživanje tržišta) hrvatskih potrošači prepoznali su Bauhaus kao ponuđača najboljeg omjera cijene i kvalitete u čak dvije testirane kategorije: "Trgovina gađevinskim materijalom" i "Lanac trgovina za uređenje kuće, doma i vrta".

Best Buy Award je medalja koju mogu nositi samo proizvodi i usluge vrhunske kvalitete i odlične cijene! Istraživanje je rađeno u rujnu 2010. na reprezentativnom uzorku za Republiku Hrvatsku. Kako navodi Best Buy Award: "Vaša kompanija pozicionirala se ispred Baumaxa, Peveca i Gramata (ostali ponuđači imaju manje udjele u postocima)".

Koncept: Najbolji izbor, prvoklasna kvaliteta, povoljno i dostupno.

Temelj za svaku uspješnu poslovnu ideju je dobro promišljen koncept. BAUHAUS je svojim ciljanim asortimanom stručnih proizvoda i preglednom ponudom položio temelje uspjeha. U našim je prozračnim i prometno pristupačnim prodajnim centrima kojih je oko 190 diljem Europe, kupcima dostupno sve za opremanje kuće, radionice i vrta. Brojka od 120 000 proizvoda, 15 stručnih odjela te bogate BAUHAUS usluge govore same za sebe. Pritom nam je posebno važna aktualnost naše ponude. U BAUHAUS poslovnicama naši kupci ne nalaze samo priznate kvalitetne proizvode, poznate marke proizvoda vodećih proizvođača nego i suvremene inovacije.  

Filozofija: Timskim radom na dohvat kupcu

Čvrsta filozofija zahtijeva timski rad, kreativnost i dosljednost provođenja iste, no najvažniji su ipak suradnici koji takvu filozofiju razumiju i prema njoj žive. Stoga BAUHAUS u centru pažnje ima svoje kupce i suradnike. Bilo da se radi o odabiru položaja poslovnice, asortimanu, odnosu cijene i usluge ili pak o garanciji kvalitete, stručnom savjetovanju i ponudi dodatnih BAUHAUS usluga uvijek mislimo prvenstveno na kupca. Važni su nam stručno školovani suradnici i zadovoljni kupci. A kako bi to i u budućnosti bilo tako BAUHAUS ulaže manje u svoj management, a više u obrazovanje svojih suradnika. Svi ti aspekti čine kupovinu u BAUHAUSU doživljajem daleko od masovne potrošnje.

Odgovornost

Kako bi zajamčili prodaju isključivo onih drvenih proizvoda koji ne zagađuju okoliš, tvrtka BAUHAUS se već godinama suzdržava od trgovine tropskim drvom bez deklaracije i ilegalno posječenim drvom pa tako trguje samo drvenim proizvodima iz ustrajnih šumskih gospodarstava. BAUHAUS-ovi se dobavljači sukladno tome obvezuju na isto. BAUHAUS je oduvijek, a i nadalje će nastojati s odgovornošću poslovati te voditi brigu o trgovini drvom koje nije štetno za okoliš. 

Naša će Vas ponuda uvjeriti

Ponuda je prepoznatljiva karakteristika svake tvrtke. BAUHAUS pažljivo i promišljeno odabire sve svoje proizvode. Stoga ćete naići u BAUHAUS-u ne samo na veliki asortiman za radionicu, kuću i vrt, već i na specijalne ponude za obrtnike, poslovne partnere i tvrtke. Izbor će Vam olakšati pregledna prezentacija robe na odjelima te mješavina proizvoda priznatih marki i proizvoda BAUHAUS kvalitete. Asortiman je obogaćen dodatnim uslugama kao što su besplatno krojenje drva,  iznajmljivanje prikolice te izrada ključeva.

pribor za vozilo
građevinski elementi
građevinski materijal
izložba kupaonica
kreativni odjel
željeznarija
elektro
boje i lakovi
pločice/parketi/laminati
drvo
svjetiljke
sanitarije+instalacije
vrtni centar
tapete i tepisi
alati i strojevi

BAUHAUS-ova koncepcija rada: Gradimo budućnost, stvarajmo povjerenje

Samo visoki standard i kvaliteta proizvoda stvaraju povjerenje. Stoga BAUHAUS ulaže mnogo vremena u izbor svojih proizvoda. To se odražava u odabranoj ponudi proizvoda priznate kvalitete te u velikom izboru tipičnih proizvoda BAUHAUS kvalitete. Tek kada proizvod odgovara našim visokim zahtjevima i našoj predodžbi cijene, postaje dijelom naše ponude. Ukoliko ne postoji proizvod željene kakvoće, sami ga izrađujemo. U optimalan odnos cijene i usluge kod proizvoda BAUHAUS kvalitete - u to kupci vjeruju.

Sve za profesionalca: Brzo, sigurno, pouzdano

Naša se ponuda ne odnosi samo na privatne osobe. Za BAUHAUS je to važan motiv. Stoga Vam nudimo široku paletu proizvoda za obrtnike svih struka, domare i graditelje. Ponuda za profesionalce popraćena je dodatnim atraktivnim uslugama. BAUHAUS Vam nudi posebno velike zone utovara, 24-satnu mogućnost narudžbe putem interneta, raspoložive zalihe proizvoda i naravno usluge dostave. Naša se ponuda odnosi na sljedeće odjele:

građevinski materijali
građevinski odjel/ suha montaža
drvo
sanitarije + instalacije
elektroinstalacije

Suradnici: Znanjem i zalaganjem do kupca

Najveće blago svake tvrtke su suradnici. Znamo koliko je bitan kvalificirani i školovani tim te ugodno poslovno ozračje. To jamči zadovoljne kupce te trajni uspjeh i rast. Razvoj i promicanje osoblja, osnovna su načela naše tvrtke. Dnevno se više od 12.000 djelatnika diljem Europe vlastitom inicijativom zalaže za prikladno savjetovanje kupaca. Jer kod nas je kompetentno i pouzdano savjetovanje uvijek na prvom mjestu.

Zajednička budućnost: Atraktivno, fleksibilno i suvremeno

Budućnost se gradi na fleksibilnim i otvorenim koncepcijama te dosljednoj usmjerenosti ka kvaliteti. To je BAUHAUS jasno prepoznao i ostvario. Ukupno cca. 190 prodajnih centara diljem Europe predstavlja usmjereni gospodarski rast. Stoga su djelatnici s odjela za proširenje uvijek u potrazi za prikladnim objektima i zemljištima. Ne samo u Njemačkoj već diljem cijele Europe povodom proširenja EU. Za nas su također od velikog interesa zemljiša i obrtničke nekretnine te moguća preuzimanja nekih pogona. To donosi svakako prednost nezaposlenima, obrtnicima i malim poduzećima. 
 

Jeste li znali?

    prvi Bauhausa otvorio se u Njemačkoj u proljeće 1960. i imao je samo 250 m2 (današnji Bauhaus centri imaju najmanje 20.000 m2).

    prodajni centar na Žitnjaku (Slavonska Avenija 50b), izgrađen na parceli površine 54.000 m2 najveći je BAUHAUS prodajni centar u jugoistočnoj Europi.

    Bauhaus posjeduje više od 100 vlastitih marki koje pokrivaju gotovo cjelokupni asortiman.

    hrvatski Bauhaus surađuje s više od 200 domaćih, hrvatskih dobavljača kojima su time otvorena vrata svih prodajnih Bauhaus zemalja.

    kao stalan kupac Bauhaus centra u Hrvatskoj lako ćete se snaći u svih 250 poslovnica prisutnih u 15 zemalja diljem Europe. 

Bauhaus online katalog možete pronaći ovdje: Bauhaus Katalog

Grupni popust | Katalozi

O Pojmovima

Dragi prijatelji, ovdje pronađite detaljnije informacije o pojmovima vezanim uz ponude koje objavljujemo. Ukoliko Vam neki pojam nije poznat ili želite njegovo preciznije objašnjenje, na pravom mjestu. Pregledajte objavljeno ili krenite u potragu za onim što vas zanima.


Tagovi

Posljednje